
ДЛЯ НАС ДУЖЕ ВАЖЛИВО ПОЧУТИ ГОЛОС КОЖНОГО КЛІЄНТА!
Вже багато років наша компанія прагне надавати послуги максимально високого рівня. Щоб ставати кращим з кожним днем та розуміти можливості розвитку на шляху до ідеального сервісу ми дослухаємося до голосу наших клієнтів. З цією метою в мережі наших дилерських центрів працює система Voice of The Customer або «Голос Клієнта» й ми хотіли б розповісти вам про це більш детально.
Після взаємодії із нашим дилерським центром, будь то придбання в нас нового автомобілю або мотоциклу, а також після обслуговування в нашому сервісному центрі наші клієнти отримують СМС-повідомлення або електронний лист із пропозицією поділитися своїми враженнями та оцінити свою готовність рекомендувати нас, з огляду на отриманий клієнтський досвід.
Усі оцінки та коментарі, отримані за результатами опитування, потрапляють у систему Voice of The Customer — «Голос Клієнта» та обробляються нашими відповідальними фахівцями.
Після обробки анкет ми аналізуємо причини отриманого зворотного зв’язку та вносимо необхідні зміни або доповнення в наші бізнес-процеси. Завдяки зворотному зв’язку наших клієнтів ми маємо змогу ставати краще. Ми не зупиняємось на досягнутому й тому для нас важливо почути кожного нашого клієнта.
МИ РЕАГУЄМО НА КОЖНИЙ ВАШ ВІДГУК!
Просимо вас приділити кілька хвилин вашого часу та заповнити анкету, яка надходить вам після візиту до нашого дилерського центру.
Анкета, яка надходить Вам після візиту у наш дилерський центр, містить 4 запитання:
Яка ймовірність того, що ви порекомендуєте BMW/MINI/BMW Motorrad своїм друзям чи колегам?
- Для оцінки пропонується 10-бальна шкала (1 – ймовірність дуже низька, 10 – ймовірність дуже висока):
- Будь ласка, поділіться з нами, чому Ви поставили саме таку оцінку?
- Чи можемо ми чимось Вам допомогти?
- Чи можемо ми відображати Ваше ім’я разом із заповненою анкетою?
Зверніть увагу! Якщо у пункті «Чи можемо ми відображати Ваше ім’я разом із заповненою анкетою?» Ви обрали «Ні», ми отримаємо Ваш відгук та оцінку як анонімний та, на жаль, не матимемо змоги надати Вам зворотний зв'язок.
Ці, на перший погляд, прості дії допомагають нам відповідати вашим очікуванням та привносити ще більше задоволення від взаємодії з нашою компанією.
Ми завжди раді вітати вас у наших дилерських центрах!